REGULAMIN

Definicje

Sklep/Sprzedawca/Sprzedający: działający pod adresem wegarnia.pl sklep internetowy należący do firmy Kamila Pokój SPILO

Klient/Użytkownik/Kupujący: osoba składająca zamówienie w Sklepie za pośrednictwem bądź via e-mail;

Konto: profil Kupującego, zawierający bazę wprowadzonych przez niego dane osobowe, teleadresowe oraz informacje na temat zamówień i płatności;

Login: nazwa Użytkownika, która pozwala na korzystanie z Konta

Zamówienie: umowa kupna zawarta na odległość, w której stronami są Sklep oraz Kupujący.

 

I Warunki ogólne

 

Sklep wegarnia.pl jest prowadzony przez firmę:

Kamila Pokój SPILO

Warszawa, 03-420, Szwedzka 6 lok. 57

NIP 1132719289
REGON 146421719

kontakt@wegarnia.pl

 

1.  Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.wegarnia.pl, umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu. Niniejszy regulamin określa warunki korzystania ze Sklepu oraz prawa i obowiązki Sprzedawcy oraz Kupującego.

2. Założenie konta oraz zakupy w sklepie internetowym www.wegarnia.pl oznaczają akceptację niniejszego regulaminu.

II Procedura składania i realizacji zamówień

1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk Kupuję.

2. By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie Konta Użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji Zamówienia, lub skorzystanie z opcji "gość".

3. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu, pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

4. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia realizowane są po wpłynięciu należności na konto Sklepu, o ile nie ustalono z Kupującym wcześniejszej realizacji. W przypadku zamówień egzemplarzy archiwalnych czasopisma Vege czas realizacji może zostać wydłużony.

5. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia SPILO zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

6. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, błędny e-mail, niepełny adres korespondencyjny lub brak telefonu), w przypadku gdy nie będzie możliwy kontakt z Kupującym, nie będą rozpatrywane. W przypadku dokonania płatności, przelana kwota zostanie zwrócona na konto, z którego płatność wpłynęła.

7. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówień nieopłaconych w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia, o ile nie ustalono z kupującym wydłużenia terminu.

8. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.wegarnia.pl są podane w złotych polskich (PLN) i zawierają VAT (ceny brutto) odpowiedni dla danego typu produktów.

9. Na wszystkie zakupione towary Sklep wystawia paragon lub - na życzenie kupującego - fakturę VAT.

10. Płatności przyjmowane są wyłącznie przelewem na numer konta podany po złożeniu zamówienia. Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym opłaceniu zamówienia, o ile nie ustalono z kupującym inaczej.

 

III Zwroty i reklamacje

1. W przypadku zakupów dokonanych na odległość kupujący ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Informacja o odstąpieniu od umowy musi zostać przekazana w formie pisemnej. Kupujący ma 14 dni na odesłanie towaru.Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. Szczegóły dotyczące warunków zwrotu oraz wzór oświadczenia o odstąpieniu znajdują się w plik PDF pod adresem http://blog.wegarnia.pl/wp-content/uploads/2014/12/Odstąpienie_od_umowy.pdf

2. Zgodnie z art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta możliwość zwrotu nie obejmuje m.in. zakupionych kaset video, audio, programów komputerowych po usunięciu ich oryginalnego opakowania; produktu lub usługi wykonanej według indywidualnego zamówienia; produktu, który ulega szybkiemu zepsuciu; z prenumeraty prasy; produktów, których zwrot  i rzecz nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

3. Reklamację należy złożyć na piśmie oraz zawrzeć w niej następujące informacje: datę zawarcia umowy sprzedaży, wskazanie, czy roszczenie wynika z gwarancji, czy też niezgodności towaru z umową> cechy zakupionego produktu lub usługi, zapłaconą kwotę i metodę płatności, dodatkowe dane, np. numer zlecenia albo klienta, przyczynę reklamacji, inne dane, które są istotne, żądanie (np. wymiany towaru, zwrotu pieniędzy).

Towar uszkodzony, niekompletny, wyglądający inaczej niż w reklamie lub nie nadający się do użytkowania zgodnego z przeznaczeniem mogą Państwo reklamować w ciągu 2 lat od dnia odebrania. W piśmie reklamacyjnym można żądać naprawy, zwrotu kosztów lub wymiany na nowy. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedający zwróci Kupującemu koszt przesyłki reklamowanego towaru.

 

Z Ustawą o ochronie praw konsumenta można zapoznać się m.in. na stronie http://orka.sejm.gov.pl/proc7.nsf/ustawy/2076_u.htm

 

Nasza polityka ciasteczkowa

1.               Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2.               Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Sklepu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3.               Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Kamila Pokój, właścicielka Sklepu.

4.               Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

a)      dostosowania zawartości stron internetowych Sklepu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Sklepu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

b)      tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Sklepu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości oraz poszerzanie asortymentu zgodnie z potrzebami Klientów;

c)       utrzymanie sesji Użytkownika Sklepu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Sklepu ponownie wpisywać loginu i hasła;

5.               W ramach Sklepu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6.               W ramach Sklepu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

a)      „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Sklepu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Sklepu;

b)      pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Sklepu;

c)       „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Sklepu;

d)      „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

e)      „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

7.               W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Sklepu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Sklepu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

8.               Operator Sklepu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Sklepu.

9.               Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Sklepu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Sklepu reklamodawców oraz partnerów.

Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/pytania-i-odpowiedzi-faq/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej. 

 

BAZA DANYCH KLIENTÓW WEGARNI JEST ZAREJESTROWANA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI W GIODO - zgłoszenie nr 008433/2013